Parkeren

Preventief onderhoud

Volgens de NEN 3140 is het verplicht om uw mechanische delen jaarlijks te voorzien van onderhoud. Preventief onderhoud is een vorm van onderhoud aan de parkeerinstallatie, waarbij 1 of meerdere malen per jaar het gehele systeem wordt nagelopen en waar nodig diverse onderdelen worden vervangen. Deze vorm van onderhoud is belangrijk voor de continuïteit van het systeem. Door preventief bepaalde onderdelen te vervangen, worden storingen voorkomen en blijven de inkomsten binnenstromen. Inmiddels is VKS Schiedam jaarlijks te vinden op ruim 600 locaties in de BENELUX om parkeersystemen te voorzien van onderhoud.

Schademanagement

Indien schade ontstaat aan uw parkeersysteem is een vlotte afhandeling belangrijk. Wij komen snel ter plaatsen en nemen de schade op. Op ons kantoor wordt deze door onze binnendienst verwerkt tot offerte. Na goedkeuring van de klant kan vervolgens de schade herstelt worden.

Service werkzaamheden

Tot onze werkzaamheden behoren diverse servicewerkzaamheden. Hierbij kunt u onder andere denken aan het oplossen van storingen aan diverse systeemdelen, remote ondersteuning voor onze klanten met kentekenherkenning en het uitvoeren van diverse software updates.

Technische dienst ondersteuning

NIEUW! Met deze nieuwe dienst ondersteunt VKS Schiedam uw locale beheerder, Parkinghost of de technische dienst. Bij de leverancier van uw parkeersysteem sluit u een onderhoud- en/of service overeenkomst af. Het kan echter zijn dat u het systeem graag tussendoor wat extra aandacht geeft, maar dat u hier zelf geen mensen voor beschikbaar heeft. VKS Schiedam kan u hierin ontzorgen door periodiek het systeem basaal te controleren. Hierdoor blijft het systeem schoon en verkleint u de kans op storingen. Het gaat hierbij dus om basale werkzaamheden, zoals het schoonhouden van de apparatuur, het legen van kaartbakken, het bijvullen van de kaarten, het preventief detecteren van mogelijke problemen en uiteraard het overleggen met u als klant over eventuele knelpunten.

Binnen deze dienst kunt u telefonisch, remote of op locatie van onze service gebruik maken. Is er een storing aan uw systeem of heeft u ondersteuning nodig naar aanleiding van een gebeurtenis? Klanten kunnen bij VKS Schiedam terecht voor ondersteuning. Dit proberen wij in eerste instantie telefonisch of middels remote ondersteuning te doen. Door het filteren van meldingen welke opgelost kunnen worden door de telefoon of middels remote ondersteuning, voorkomen wij dat klanten lang moeten wachten op hulp en dat hier altijd voor op locatie gekomen moet worden. Door de analyse van onze medewerkers die de aard van de storingen en de frequentie in kaart brengen, kan de oorzaak van storingen worden aangepakt wat uiteindelijk leidt tot minder storingen en daarmee een kostenbesparing.

Het is inmiddels in de praktijk bewezen dat de technische dienst ondersteuning er voor zorgt dat het aantal storingen die aan het parkeersysteem kunnen worden toegewezen enorm afneemt.

Bent u benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Klik dan hier om direct contact op te nemen.

Disclaimer: VKS Schiedam voert nooit rechtstreeks onderhoud- of servicewerkzaamheden aan een systeem waarvoor u op dit moment een overeenkomst heeft bij de leverancier van uw Parkeer Management Systeem. Wij voeren deze diensten uit in opdracht van uw leverancier, waardoor u als eindgebruiker ook onze uitstekende kwaliteit kunt ervaren. Indien u geen Parkeer Management Systeem heeft of geen overeenkomst heeft met de leverancier van uw apparatuur dan nodigen wij u van harte uit om contact met ons op te nemen.

Direct advies over een passende oplossing?

Laat uw gegevens achter en een van onze verkopers neemt op een later moment contact met u op om u te adviseren over de meest geschikte oplossing voor uw toegangscontrole.

bel mij terug

+31 (0)10 70 70 779

Neem telefonisch contact op voor advies, een aanvraag of het melden van een storing.

Form

Lightbox has an option to automatically focus on the first input. It's strongly recommended to use inline popup type for lightboxes with form instead of ajax (to keep entered data if the user accidentally refreshed the page).